Výdejní místa uhlí

V uhelných skladech UNIKOMu nakupuji uhlí již několik let.

Uhlí si objednám z pohodlí svého domova přes telefon nebo rychlou online objednávkou.

Uhlí mi vždy dodají přesně v objednaný den a platím jen opravdu za to, co mi dovezou a složí přímo do sklepa. Mohu zaplatit i kartou. I při nedostatku uhlí jsem byl vždy s dodací lhůtou spokojen.

Dokonalá služba.







Zvětšit mapu

Prodej uhlí Uhlířské Janovice

Možnost platby kreditní kartou, přímo u řidičů nebo při vlastním odběru.

PLATBU KARTOU HLASTE PŘEDEM !!!



28. října 788

285 04 Uhlířské Janovice

Objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Telefon: 723 426 833

 

 

Zvětšit mapu

Prodej uhlí Zbraslavice

Možnost platby kreditní kartou, přímo u řidičů nebo při vlastním odběru.

PLATBU KARTOU HLASTE PŘEDEM !!!

Prostřední Ves 42 

285 22 Bohdaneč (areál agroslužeb)

Objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Telefon: 602 620 050

 

 

Zvětšit mapu

Prodej uhlí Přelouč

Hradecká 324 (areál ZZN)

535 01 Přelouč

Objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Telefon: 607 888 737

 

  

Zvětšit mapu

Prodej uhlí Čáslav

Možnost platby kreditní kartou, přímo u řidičů nebo při vlastním odběru.

PLATBU KARTOU HLASTE PŘEDEM !!!

Chotusická 1353 (u hřbitova)

286 01 Čáslav

Provozní doba:

Pondělí - Pátek 6:00 - 15:00

Sobota 7:00 - 12:00

Objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Telefon: 607 888 737, 770 125 176

 

 

Reklamační řád pevných paliv

 

 Jakost paliva je určena katalogy výrobců tuhých paliv. Kupující po převzetí dodávky neodkladně oznámí prodávajícímu zjištěné vady jakosti a to u zjevných vad do 24 hodin od převzetí dodávky (nevztahuje se u vlastního odběru ze skladu).

U skrytých jakostních vad lze uplatnit reklamaci do dvou měsíců od data dodání, pokud nedošlo k podstatné změně dodaného paliva vinou kupujícího. Jedná se o případy, kdy dodané palivo obsahuje nepřípustné hodnoty nespalitelných zbytků, nebo má nižší výhřevnost. Tyto vady se prokazují laboratorním rozborem vzorku odebraného z reklamované dodávky. V případě zjištění nesprávnosti reklamace podle výsledků laboratorního rozboru, hradí náklady s tím spojené kupující. Kupující je povinen umožnit prodávajícímu odběr kontrolního vzorku paliva, který se zašle k výrobci na rozbor - lhůta na vyřízení je 30 dni.

 

Reklamaci paliv a služeb prodejce přebírá pověřený pracovník 

 

Reklamaci vyřizuje pověřený pracovník do 14 kalendářních dnů od převzetí reklamace.

Reklamované zboží (palivo) ponechá kupující složené na místě v původním stavu do doby, než prodávající zajistí jeho kontrolu. O vyřízení reklamace se sepíše zápis, ve kterém se uvede i způsob náhrady oprávněné reklamace.

Záruka se nevztahuje na:

- zboží špatně uskladněno

- zboží špatně použito (nesprávným použitím se rozumí zejména porušení návodu o vhodnosti paliv k topidlu)

 

Uskladnění zboží :

Kupující je povinen uložit palivo na vhodném místě a provádět jeho kontrolu, za případné samovznícení nevhodným skladováním nenese prodávající odpovědnost.

 

Závěrečná ustanovení

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem číslo 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1.1.2014.

 

Přijímání reklamací :

Po - Pá 6:00 do 15:00

Sobota 7:00 do 12:00

 

Čáslav dne 1.7.2017

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.